Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

Clio-problem

Startad av tuzze · 2009-07-17 · 1 svar

tuzzeTrådstart

Min Clio startar bara när jag lägger i ettan, va kan det va frågan om :fraga ?!? Friläget i å den bara "slirar"...
slirfeldt
Knepigt fenomen som inte borde ha någon direkt koppling,,, men vad menar du med att den med friläge i bara "slirar"? Tänder den alltså inte alls utom då bara ettan är i??
Den går sedan bra annars när den väl startat?

Fler trådar i Hjälpforumet Bil