Knepigt fenomen som inte borde ha någon direkt koppling,,, men vad menar du med att den med friläge i bara "slirar"? Tänder den alltså inte alls utom då bara ettan är i??
Den går sedan bra annars när den väl startat?
Den går sedan bra annars när den väl startat?