Hej någon som är bra på detta min diesel ryker ganska bra cen svartryker inte jag trodde att den tog in vatten har inte provtryckt men det försvinner vatten men syns inget i oljan och om man öppnar kylarlocket när den är kall så är det fortfarande tryck.:confused::l:(