hejsan, tänkte höra ifall någon här satt inne med lite kunskaper om när backen blir dålig på m46 lådorna till volvo. är så att när jag startat bilen min så kan jag backa någorlunda på plan backe men inte alls som vanligt. och sen när jag kört ett tag så kommer den inte att röra sig alls från vägen kan lägga i backen och sen gå ur bilen:P hörde av en kompis att det bruka va ett lager som brukar släppa?:S all info tages emot med glädje iaf:)