den här https://www.nordicaudi.com/arkivet/artiklar/data/a1250/a1250.php kanske hjälper tagen från https://www.nordicaudi.com/arkivet/artiklar/faq_index.php?CatID=faq
Har problem med att handbromsen inte tar tillräckligt bra. Handbromsen är dirket på skivan