Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

Dålig tomgång vid gassläpp.

Startad av 0x2A · 2007-09-18 · 1 svar

0x2ATrådstart
Hej.
En Mitsubishi Space Star -02 stannar då gasen släpps, vad kan vara felet?

/TN
Luke C
Hej! Hur långt har den gått?? Jag hade exakt samma problem med min förra 740 16 ventilare. där fick jag fram att det var gasspjället som var totallt slut.. det kan även vara vevhusventilationen som är tätt

Fler trådar i Hjälpforumet Bil