Jo en sådan "konfrontation" bör väl knappast ställa till det så men uppkom nu problem precis efter detta så så torde det ju å andra sidan finnas en koppling,, men termostat teorin stämmer annars in bra som då ofta orsak till den symtomen.
Det bör även kunna kännas att tex kylaren blir fort varm efter en kallstart, som då klart skulle kunna tyda på defekt termostat,,, kommer inte på så här på rak arm vad det nu undertill skulle kunna ge dessa fenomen och med lite pudersnö bara.
Det bör även kunna kännas att tex kylaren blir fort varm efter en kallstart, som då klart skulle kunna tyda på defekt termostat,,, kommer inte på så här på rak arm vad det nu undertill skulle kunna ge dessa fenomen och med lite pudersnö bara.