Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

Dåligt Oljetryck-Någon duktig-

Startad av G-ibo · 2006-05-24 · 0 svar

G-iboTrådstart
Har en Audi 2,3 coupe -89.... Oljemätaren leker fram och tillbaka, ibland högt ojetryck och ibland väldigt lågt, ibland stiger den när man gasar...
Hört att det är ett vanligt fel med audi..
Någon som vet vad som behöver göras och bytas för att det ska fixa sig...?
Kan oxå nämna att ventilerna har börjat låta......

Fler trådar i Hjälpforumet Bil