Lättast är att demontera den drivaxeln där damasken skall bytas och sedaqn dela knuten på bänk för att byta den innre damasken, oservera då att det förvinner lite växellådsolja som sedan måste fyllas på till rätt nivå igen.
Hej behöver lite hjälp med byte av damasker vw sharan, det gäller dom som sitter innerst, hur gör man? Har ni några tips så dela gärna med er med dom.