Motorforum.nu

ForumKöp och sälj

Delar till MB190 -84 Köpes!!!

Startad av Christer Gustafson · 2002-12-12 · 9 svar

Christer GustafsonTrådstart
V:a Strålkastarglas ev. hel strålkastare.
BakVinge till MB190 eller annan vinge
men fästpungterna bör ligga under 120cm
får sedan sticka ut ca. 5cm
även annat styling.
beolover
Hallå på dig . Inte för å vara tskig men de verkar som att du har en jävla massa strul med din MB , ska de inte vara bra bilar , har inte tanken slagit dig att försöka hitta en annan bil och plocka delar av de brukar löna sig i längden , typ reservdelsbil , för du verkar ju behöva de mesta ;) . eller så köper du dig en Ford Scorpio :e .

Lycka till : johan
Christer Gustafson
johan wrote:
Hallå på dig . Inte för å vara tskig men de verkar som att du har en jävla massa strul med din MB , ska de inte vara bra bilar , har inte tanken slagit dig att försöka hitta en annan bil och plocka delar av de brukar löna sig i längden , typ reservdelsbil , för du verkar ju behöva de mesta ;) . eller så köper du dig en Ford Scorpio :e .

Lycka till : johan
Hej!
Tror du jag vill ha mer problem?
Christer
Christer Gustafson
Christer Gustafson wrote:
johan wrote:
Hallå på dig . Inte för å vara tskig men de verkar som att du har en jävla massa strul med din MB , ska de inte vara bra bilar , har inte tanken slagit dig att försöka hitta en annan bil och plocka delar av de brukar löna sig i längden , typ reservdelsbil , för du verkar ju behöva de mesta ;) . eller så köper du dig en Ford Scorpio :e .

Lycka till : johan
Hej!
Tror du jag vill ha mer problem?
Christer
Hej igen!
Jag har köpt denna bil billigt av en klåpare för 2000:-!
Med lite fel som jag fick på köpet.
Men det finns ju bara två biler en ny Merca o en begnad,
och min plånbok räkte bara till en begagnad!
Christer
Krister Lindholm
Quote:
"finns ju bara två biler en ny Merca o en begnad.."
Det är i exakt det här läget som jag har som svårast o va snäll o saklig.. ;)

Har du sökt delar på www.bildelsbasen.se ?
Ludde_57
Christer Gustafson wrote:
johan wrote:
Hallå på dig . Inte för å vara tskig men de verkar som att du har en jävla massa strul med din MB , ska de inte vara bra bilar , har inte tanken slagit dig att försöka hitta en annan bil och plocka delar av de brukar löna sig i längden , typ reservdelsbil , för du verkar ju behöva de mesta ;) . eller så köper du dig en Ford Scorpio :e .

Lycka till : johan
Hej!
Tror du jag vill ha mer problem?
Christer
HAHAHAHA......om du bara visste vad Johan hållt på med på sin skorpa.
nu kommer han naturligtvis att snacka en massa skit om min Granada men det är bara skitprat naturligtvis ;-)
beolover
Ang a-persson ,att jag skulle prata skit om hans granada skulle väl aldrig hända , skulle jag säga något om hans bil skulle de bara vara att han har bytt ut de mesta på den bilen §e , och att det är vida kännt att granada är en skam för ford släktet ,dvs en knarkbil :e . no hard feelings . och skyvalker stäng nu inte dena tråd pga person angrepp , det är bara skoj .hahahahahahahahahahahahah :e :e :e :e :e
Christer Gustafson
johan wrote:
Ang a-persson ,att jag skulle prata skit om hans granada skulle väl aldrig hända , skulle jag säga något om hans bil skulle de bara vara att han har bytt ut de mesta på den bilen §e , och att det är vida kännt att granada är en skam för ford släktet ,dvs en knarkbil :e . no hard feelings . och skyvalker stäng nu inte dena tråd pga person angrepp , det är bara skoj .hahahahahahahahahahahahah :e :e :e :e :e
Hej igen!
Ärligt sagt så har jag alltid varit mot ford!
Ända till jag var tvungen ha en bil snabbt! och det råkade
bli en Granada 2.8 Automat med både drag i bilen o kula för husvagnen.
Men den försökte de stjäla flera gånger med tredje gången gillt, så den var eftertraktad, men den trivdes jag med.
Annars så tycker jag ford är ett rappel. Likadant med Ford Mercurien jag hade.
Christer
beolover
[suck]dubbel suck §e
Christer Gustafson
V:a Strålkastarglas ev. hela.
BakVinge till MB190 eller annan vinge
men fästpungterna bör ligga under 120cm
får sedan sticka ut ca. 5cm
även annat styling.
christer@varmlandsfynd.com
Christer 073-0532164

Fler trådar i Köp och sälj