CChrister GustafsonTrådstart2002-12-12V:a Strålkastarglas ev. hel strålkastare.
BakVinge till MB190 eller annan vinge
men fästpungterna bör ligga under 120cm
får sedan sticka ut ca. 5cm
även annat styling.
Hallå på dig . Inte för å vara tskig men de verkar som att du har en jävla massa strul med din MB , ska de inte vara bra bilar , har inte tanken slagit dig att försöka hitta en annan bil och plocka delar av de brukar löna sig i längden , typ reservdelsbil , för du verkar ju behöva de mesta ;) . eller så köper du dig en Ford Scorpio :e .
Lycka till : johan
CChrister Gustafson2002-12-12 · #
johan wrote:
Hallå på dig . Inte för å vara tskig men de verkar som att du har en jävla massa strul med din MB , ska de inte vara bra bilar , har inte tanken slagit dig att försöka hitta en annan bil och plocka delar av de brukar löna sig i längden , typ reservdelsbil , för du verkar ju behöva de mesta ;) . eller så köper du dig en Ford Scorpio :e .
Lycka till : johan
Hej!
Tror du jag vill ha mer problem?
Christer
CChrister Gustafson2002-12-12 · #
Christer Gustafson wrote:
johan wrote:
Hallå på dig . Inte för å vara tskig men de verkar som att du har en jävla massa strul med din MB , ska de inte vara bra bilar , har inte tanken slagit dig att försöka hitta en annan bil och plocka delar av de brukar löna sig i längden , typ reservdelsbil , för du verkar ju behöva de mesta ;) . eller så köper du dig en Ford Scorpio :e .
Lycka till : johan
Hej!
Tror du jag vill ha mer problem?
Christer
Hej igen!
Jag har köpt denna bil billigt av en klåpare för 2000:-!
Med lite fel som jag fick på köpet.
Men det finns ju bara två biler en ny Merca o en begnad,
och min plånbok räkte bara till en begagnad!
Christer
KKrister Lindholm2002-12-12 · #
Quote:
"finns ju bara två biler en ny Merca o en begnad.."
Det är i exakt det här läget som jag har som svårast o va snäll o saklig.. ;)
Har du sökt delar på
www.bildelsbasen.se ?
Christer Gustafson wrote:
johan wrote:
Hallå på dig . Inte för å vara tskig men de verkar som att du har en jävla massa strul med din MB , ska de inte vara bra bilar , har inte tanken slagit dig att försöka hitta en annan bil och plocka delar av de brukar löna sig i längden , typ reservdelsbil , för du verkar ju behöva de mesta ;) . eller så köper du dig en Ford Scorpio :e .
Lycka till : johan
Hej!
Tror du jag vill ha mer problem?
Christer
HAHAHAHA......om du bara visste vad Johan hållt på med på sin skorpa.
nu kommer han naturligtvis att snacka en massa skit om min Granada men det är bara skitprat naturligtvis ;-)
Ang a-persson ,att jag skulle prata skit om hans granada skulle väl aldrig hända , skulle jag säga något om hans bil skulle de bara vara att han har bytt ut de mesta på den bilen §e , och att det är vida kännt att granada är en skam för ford släktet ,dvs en knarkbil :e . no hard feelings . och skyvalker stäng nu inte dena tråd pga person angrepp , det är bara skoj .hahahahahahahahahahahahah :e :e :e :e :e
CChrister Gustafson2002-12-13 · #
johan wrote:
Ang a-persson ,att jag skulle prata skit om hans granada skulle väl aldrig hända , skulle jag säga något om hans bil skulle de bara vara att han har bytt ut de mesta på den bilen §e , och att det är vida kännt att granada är en skam för ford släktet ,dvs en knarkbil :e . no hard feelings . och skyvalker stäng nu inte dena tråd pga person angrepp , det är bara skoj .hahahahahahahahahahahahah :e :e :e :e :e
Hej igen!
Ärligt sagt så har jag alltid varit mot ford!
Ända till jag var tvungen ha en bil snabbt! och det råkade
bli en Granada 2.8 Automat med både drag i bilen o kula för husvagnen.
Men den försökte de stjäla flera gånger med tredje gången gillt, så den var eftertraktad, men den trivdes jag med.
Annars så tycker jag ford är ett rappel. Likadant med Ford Mercurien jag hade.
Christer
CChrister Gustafson2002-12-26 · #V:a Strålkastarglas ev. hela.
BakVinge till MB190 eller annan vinge
men fästpungterna bör ligga under 120cm
får sedan sticka ut ca. 5cm
även annat styling.
christer@varmlandsfynd.com
Christer 073-0532164