Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

Demonterig, montering av dieselpump SAAB 2.2 tid

Startad av Mountbay · 2011-10-01 · 2 svar

MountbayTrådstart
Hej!

Behöver lite hjälp med att demontera o montera en dieselpump till en SAAb 9-5 -04 2.2 tid.
Någon som har en manual eller kan guida mej här?

Jag har bytt motor i min bil och skall flytta över min gamla pump eftersom det inte följde med en fungerande sådan på den begagnade motorn.
Allt är rivet och det är bara själva pumpen som jag behöver råd om. Vilket läge den skall stå, justeras in osv.

Mycket tacksam för tips.
Rimsky
Jag har gjort en beskrivning med hjälp av wis och punkternas siffra motsvarar bildernas siffror och det är ett word dokument på 8.3Mb

Skicka mig ett PM med din e-mail om du är intresserad av beskrivningen.
bmaximusitty8974
Lysande!! Tack så mycket för hjälpen. Ska genast kolla detta

Fler trådar i Hjälpforumet Bil