Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

Demonterna spolvätskebehållare

Startad av polxlt · 2006-08-07 · 0 svar

polxltTrådstart
Försökt att demontera spolvätskebehållaren på en Renault R19 -96
Det verkar inte vara det enklaste,då den verkar sitta fastklämd på något sätt
vid en balk.Nån som lyckats att få lös den och kan ge några tips?
Provade att demontera vänstra lyktan i fronten (sett framifrån) för att komma åt på ett bättre sätt men det blev inge bättre.

Fler trådar i Hjälpforumet Bil