Det kan vara en upphängning som är slut men tror ändå att det är nån värme plåt som den ligger och dalrar emot Vad jag förstår så upkommer detta bara vid tomgång och när man koplar ur det kan ju bero på att motorn vinklar ner sig vid belastning mycket långsökt men en idie som blomstrade upp i skallen :OO
Hej igen!
Har gjort en bra upptäckt, tror jag iaf..
Har lagt in lite inlägg om min katalysator(Escort 1.8 -93) och att den låter... en del har sagt att det är packningar osv medans jag har hävdat att det är ngt innuti som har pajat o ligger o skramlar..
Hursomhelst, jag har märkt, att när jag sätter foten på ändröret(efter ljuddämparen asså), så slutar det att låta om bilen(på tomgång, för det är då ljudet framkallas)... kan det vara en upphängning som har lagt av?
För så fort jag tar bort foten från röret så börjar det låta igen..
Vad tror ni?
Har gjort en bra upptäckt, tror jag iaf..
Har lagt in lite inlägg om min katalysator(Escort 1.8 -93) och att den låter... en del har sagt att det är packningar osv medans jag har hävdat att det är ngt innuti som har pajat o ligger o skramlar..
Hursomhelst, jag har märkt, att när jag sätter foten på ändröret(efter ljuddämparen asså), så slutar det att låta om bilen(på tomgång, för det är då ljudet framkallas)... kan det vara en upphängning som har lagt av?
För så fort jag tar bort foten från röret så börjar det låta igen..
Vad tror ni?