Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

Diagnostic-scanner

Startad av sm7tog · 2005-08-07 · 0 svar

sm7togTrådstart
Är det någon som har köpt en egen diagnostic-scanner för OBDII?
Fungerar bra? Kostar? Var köpa?

Jm

Fler trådar i Hjälpforumet Bil