Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

diagnosutag v70

Startad av anderssson · 2008-01-28 · 3 svar

andersssonTrådstart
vart sitter diagnosutaget på v70?
slirfeldt
Med lite efterforskning så bör denna OBD-II kontakt finnas framför växelspaken och troligt under något lock eller liknande,,,
henry
tackar
exionen
Placeringen är lite olika, beroende på årsmodell. V70, version 1, (850 karossen) har OBD II uttaget i armstödsfacket mellan framsätena. Där finns ett litet lock som är märkt OBD II
På nyare versioner finns den under ett lock vid A-stolpen på vänster sida, inte så långt ifrån handtaget till motorhuven.

Fler trådar i Hjälpforumet Bil