ja du jag har jobbat med xmoch elsystemet har mycke problem om du kollar under stötfongaren fram på vänster sida så har du skruvar som sitter i plast fästen kolla om den sitter lös går kabel härva där och om stötfongar är lös där har kablarna skadats om inte kolla alla gordanslutningar .
Min xm reagerar ej vid startförsök.Ström finns-lyse etc.fungerar-dock ej fläkt!Det hände även häromdagen,men avhjälptes då genom att föra växelväljaren fram och tillbaka tills startmotorn fick liv och motorn startade.När jag nu försöker,ljuder samma larm som när lyset glömts,men iget liv från startmotorn.Någon som har något tips (förutom skroten,vilket ligger nära till hands nu) ?