Var ett tag sedan man lossade en sådan,,, men efter det att vevhandtaget pillats loss med dess ringfjäder på baksidan och låsgreppets fördjupning, så sitter hella dörrsidan runt om fast med småförädiska snäppfästen, vad jag vill minnas. :-)
hur tar man lös dörr sidan på golfen? rutan går inte å veva ner så ja måste bort med dörr sidan.. hur sitter den ? brukar ju oftast annars spruta delar då man inte vet hur det sitter..
tack på för hand
tack på för hand