Mmolle78Trådstart2007-12-19Hejsan
Har en Seat Ibiza -95. Så fort det blir kallt ute så krånglar dörrarna. Handtagen blir liksom döda...
Det är olika vilken/vilka dörrar som krånglar.
Snälla finns det några tips??
förmodligen fryser låskistan,vanligt fel på vagbilar,riv dörrsidan å plocka ur
kistan å smörj ordentligt o ävenl åscylider