Vet att detta kan vara svårt utan att göra mer eller mindre åverkan på själva dörrsidan, men är lite osäker på just denna modell, men pröva om det går att börja bända loss den någonstans runt dörren och så pass mycket att man kommer åt mekanismen för dörrlåset.
går det att få lös dörrsidan inifrån om dörren är stängd,den går inte att öppna
varken inifrån eller utifrån har lossat veven & skruvarna vid handtaget
varken inifrån eller utifrån har lossat veven & skruvarna vid handtaget