FFordagarenTrådstart2010-07-15Hej!
Jag har köpt en Ford Mondeo 2.0 cc 2002.
När jag skulle koppla på mitt släp så fungerade inte Vänster blinkers och bromsljusen på släpet.
Bromsljuset på bilen fungerade.Blinkers vänster på bilen blinkade jättefort.
Dragkrokens kopplingar är dragna till 3st reläer som sitter på vänster sida i bagaget.
vad kan felet bero på?
Troligen är problemet relaterat till själva anslutningen (kontakten) mellan bil och släp. Blir ofta kontaktproblem där.
Mvh Janne