Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

Drivknut Nissan Sunny...

Startad av fraggelpelle · 2007-02-07 · 1 svar

fraggelpelleTrådstart
Hej!
På söndag ska jag byta drivaxeldamask på min bil... en Nissan Sunny N14 -91.
Har köpt en drivaxeldamask som inte är delbar.
Är det någon som har koll på hur drivknuten sitter... är den bara att "knacka ut"? Lite psykisk förberedelse skadar ju inte...
Jag har ingen rep.bok och sitter hemma sjuk för tillfället...
MVH/ Marcus
slirfeldt
Detta med damasker har tagits upp några gånger, men kika på denna så är du en bra bit på väg,,, https://motorforum.nu/showthread.php?t=3779&highlight=damask eller sök på damask.

Fler trådar i Hjälpforumet Bil