Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

drömm bilar

Startad av 426-hemi · 2003-02-15 · 2 svar

426-hemiTrådstart
Min drömm bil är en Chevrolet cammaro sent 80 eller tidigt 90.
helst med 350 motor och 5 växlad manul låda och en stor centrifugalkompressor från gm.

Det jag undrar över är om det går att fixa 4WD på den och ha den som både sommar och vinter bil.

/426-hemi :q
·
Ingenting är väl omöjligt men räkna med en hel del jobb bara...
Christer Gustafson
Skulle väl vara en 190T då.

Fler trådar i Hjälpforumet Bil