inte helt ovanligt att kompressorerna strejkar på lagunorna
tjenare det kommer ingen kyla ur min ecc, jag har tryckit på påfyllnings "kranarna" och det är hårt tryck i rören och kondensatorn verkar hel inge dropp (laguna 98) vad kan vara fel.
säg att det är en billig lösning :)!!!
säg att det är en billig lösning :)!!!