Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

ecc

Startad av imported_motorhead · 2009-09-07 · 3 svar

imported_motorheadTrådstart
tjenare det kommer ingen kyla ur min ecc, jag har tryckit på påfyllnings "kranarna" och det är hårt tryck i rören och kondensatorn verkar hel inge dropp (laguna 98) vad kan vara fel.
säg att det är en billig lösning :)!!!
ida-ada
inte helt ovanligt att kompressorerna strejkar på lagunorna
Lappgubbe
kan man göra rent den eller är den paj?
slirfeldt
Till att börja med bör du låta tryckprova dess system och där visar det sig högst troligt vad/var felet är, och är ofta inget jobb för hempulare som saknar nödvändig utrustning där man i stället dessvärre är hänvisad till relativt dyra AC-verkstäder.

Fler trådar i Hjälpforumet Bil