Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

EEC-IV ENHET FORD

Startad av Goran Pantzar · 2003-07-02 · 0 svar

Goran PantzarTrådstart
Hade en sådan i min Sierra en, ECC- IV VM 110, upplevde en väldigt hög bränsleförbrukning, ( 2-3 liter ) tänkte kanske sönder, tog en från min Scorpa ( 2,8 ) den hette ECC-IV EVI VM III, bilen går jämnare och tar ungefär lika mycket soppa som Scorpan(1,1 Ungefär ). Undrar helt enkelt om den enheten ECC-IVVM IIO är en vassare version av box än den andre, ECC IV EVI VM III? Har en till från en annan Scorpa ( 2,8 ) med ECC IV VM III, polaren med en 2,8 har samma som jag har två av, mysko eller :q

Är det någon som vet något :)

Fler trådar i Hjälpforumet Bil