En så pass ny bil är det nog bäst att ta till återförsäljaren.
Vill du ändå kolla själv så behöver du läsa av felkoder, förmodligen får inte datorn ihop värdena som den ser från tex LMM och laddtryck så den går ner på limp-mode för säkerhets skull. På VAG's TDIer är det just "overboost" som oftast gör att datorn stryper ner "allt".
Vill du ändå kolla själv så behöver du läsa av felkoder, förmodligen får inte datorn ihop värdena som den ser från tex LMM och laddtryck så den går ner på limp-mode för säkerhets skull. På VAG's TDIer är det just "overboost" som oftast gör att datorn stryper ner "allt".