Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

Eftermontera AC i en 850

Startad av Bobo · 2002-08-12 · 1 svar

BoboTrådstart
Hej
Är det någon som vet om det är mycket jobb att eftermontera en AC-anläggning i en Volvo 850 -97 och vilka delar som behövs? Finns det något fördraget på elsidan?

Mvh Bobo
CarMan
Jag har sett 850 med eftermonterade AC anläggningar, så det fins nån firma som syslar meddet i allafal.

Jag tror det är ganska mycke jobb i allafall. Hela instrumentbrädan måste ut för att få dit förångaren.

Vet ej om det är fördraget för elen. Elen är nog en baggis om man jömför med allt jobb för att få i restan av anläggningen.

Fler trådar i Hjälpforumet Bil