Jag har sett 850 med eftermonterade AC anläggningar, så det fins nån firma som syslar meddet i allafal.
Jag tror det är ganska mycke jobb i allafall. Hela instrumentbrädan måste ut för att få dit förångaren.
Vet ej om det är fördraget för elen. Elen är nog en baggis om man jömför med allt jobb för att få i restan av anläggningen.
Jag tror det är ganska mycke jobb i allafall. Hela instrumentbrädan måste ut för att få dit förångaren.
Vet ej om det är fördraget för elen. Elen är nog en baggis om man jömför med allt jobb för att få i restan av anläggningen.