Detta med liknande fenomen och modell har varit uppe här förut som här kanske med kan vara till viss hjälp:https://motorforum.nu/showthread.php?t=14092&highlight=transport
Nu har min el-dörr fått knas.
Dörren fungerar utan problem att öppna sig, men vid stängning så (suger) den inte fast sista centimetern. Den går till stängning men vänder när den skall (sugas fast). 3 av 10 ggr stänger den som den ska.
Vet någon vad jag ska kolla??
:q
Dörren fungerar utan problem att öppna sig, men vid stängning så (suger) den inte fast sista centimetern. Den går till stängning men vänder när den skall (sugas fast). 3 av 10 ggr stänger den som den ska.
Vet någon vad jag ska kolla??
:q