Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

el fel skoda felicia 99

Startad av musse · 2006-03-09 · 3 svar

musseTrådstart
hjälp. när jag sätter på belysningen till instumenten, samma knapp som halvljuset, så släcks halvljuset på strålkastarna. med andra ord, när den ena tänds då släcks den andra, märkligt.
zakaria
"Det ska vara så..." (??)

Jag hade en Felicia 97 och lyset undrade jag ofta hur det fungerade ända till jag struntade att bry mig och använde det som det var...

Jag tror det har med att halvljus och dimljus inte får användas tillsammans i Sverige. Eller nåt åt det hållet...
Ronnie A
Ursäkta en dum fråga, men har du provat att trycka på knappen bredvid? Alltså den för parkeringsbelysningen; är den tänd släcks väl det automatiska halvljuset då strålkastarna/instrumentbelysningen tänds manuellt.
Skodaputte
hej. min skoda felicia diesel vill inte glöda längre, var är det för fel. jag bytte glödstiften för 3 månader sedan bara. tack

Fler trådar i Hjälpforumet Bil