Hej
Efter en del efterforskningar och snurrande på forumet så hittade jag, som beskrivet av en Trans sport ägare en rektangulär kontakt bakom kompressorn till stöt dämparna. efter jag mätte på kontakten och konstaterade att den var till släpvagns elen så backade jag kablarna inn i bagage utrymmet och drog in kablarna från drag kroken dit. Torrt och bra tänkte jag! :i Vart någon kabel över, oragnge tror jag det var men den gick även till relät för kompressorn så jag lät den vara..... Tack till alla på forumet som postar hjälp och tipps!!
Efter en del efterforskningar och snurrande på forumet så hittade jag, som beskrivet av en Trans sport ägare en rektangulär kontakt bakom kompressorn till stöt dämparna. efter jag mätte på kontakten och konstaterade att den var till släpvagns elen så backade jag kablarna inn i bagage utrymmet och drog in kablarna från drag kroken dit. Torrt och bra tänkte jag! :i Vart någon kabel över, oragnge tror jag det var men den gick även till relät för kompressorn så jag lät den vara..... Tack till alla på forumet som postar hjälp och tipps!!