Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

Elektrononikbox

Startad av Christer Gustafson · 2002-11-27 · 0 svar

Christer GustafsonTrådstart
Hej!
Sitter det ingen elektronikbox på kupeväggen? Det gjorde det på min gamla 5E:n.
Christer
PS: Blidde fel, hör till tändning/inspr. fel Audi!

Fler trådar i Hjälpforumet Bil