Ingen fara att någon fråga är för dum eller att man inte kan så mycket om bilar och det är ju en hel del av grejen med forum att få reda på det man redan vet,,, :-)
Lite knepigt i fallet att det gav så mycket fenomen av bara ett lampbyte som annars inte ska vära några problem ens med motorn påslagen.
Men det tycks ha skett någon form av överslag i samband med "lampfipplandet", men det var rätt lampa osv du ersatte den trasiga med?
Möjligtvis kan du pröva med att göra bilen strömlös en stund genom att lossa minuskabeln till batteriet en stund som i vissa fall brukar kunna styra upp sådana fenomen.
Lite knepigt i fallet att det gav så mycket fenomen av bara ett lampbyte som annars inte ska vära några problem ens med motorn påslagen.
Men det tycks ha skett någon form av överslag i samband med "lampfipplandet", men det var rätt lampa osv du ersatte den trasiga med?
Möjligtvis kan du pröva med att göra bilen strömlös en stund genom att lossa minuskabeln till batteriet en stund som i vissa fall brukar kunna styra upp sådana fenomen.