Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

elfel i bilen

Startad av raggare · 2010-03-08 · 0 svar

raggareTrådstart
hej har en ford escort ghia 1,6 -88
min bil startade utan problem i november 2009 hade igång den en liten stund. sedan stängde jag av den o tog batteriet.

nu idag 2010-03-08 har jag köpt ett nytt batteri som jag satt i o skulle prov starta men det händer inte nåt, inte ens lamporna på instrumenten börjar lysa
bilen har stått ute i vinter är det någon som vet vad det kan va tacksamm för alla svar

Fler trådar i Hjälpforumet Bil