Går den så fort dusätter i den eller håller den ett tag
Hej
Jag har en Nissan Sunny Exclusive -88 med ett okänt lite mysko elfel. säkringen till baklysena och instrumentpanelen går hela tiden. jag sätter i en ny men efter ett litet tag så går den igen... får köra med dimljus och pannlampa! :rolleyes:
är det någon som har någon som helst aning om vad det kan vara för fel?!?
jag har en 10 ampere säkring i nu, det var det som satt i när vi upptäckte felet, dock vet jag inte när felet uppstod. har kollat i instruktionsboken där det så informativt står att man inte ska ha högre amperetal än det föreskrivna men ingenting om vad som är föreskrivet! är det någon som vet vad det ska vara för amperetal på den säkringen?
Jag har en Nissan Sunny Exclusive -88 med ett okänt lite mysko elfel. säkringen till baklysena och instrumentpanelen går hela tiden. jag sätter i en ny men efter ett litet tag så går den igen... får köra med dimljus och pannlampa! :rolleyes:
är det någon som har någon som helst aning om vad det kan vara för fel?!?
jag har en 10 ampere säkring i nu, det var det som satt i när vi upptäckte felet, dock vet jag inte när felet uppstod. har kollat i instruktionsboken där det så informativt står att man inte ska ha högre amperetal än det föreskrivna men ingenting om vad som är föreskrivet! är det någon som vet vad det ska vara för amperetal på den säkringen?