Jag har precis samma elfel på min audi. Hittade du vad som var fel på din bil
Tjena har en Audi 80 -88 som jag har någe skumt elfel på symptomen är iprincip lika som den här killen har
https://motorforum.nu/forum/showthread.php?t=1246&highlight=Audi+Elproblem
Fast för mig strular asskoppen, instrumentbelysningen, lyserna och lite allt möjligt.
Mvh
Larsa
https://motorforum.nu/forum/showthread.php?t=1246&highlight=Audi+Elproblem
Fast för mig strular asskoppen, instrumentbelysningen, lyserna och lite allt möjligt.
Mvh
Larsa