Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

Elfel på Audi 80 -88

Startad av Ziff · 2006-03-05 · 1 svar

ZiffTrådstart
Tjena har en Audi 80 -88 som jag har någe skumt elfel på symptomen är iprincip lika som den här killen har
https://motorforum.nu/forum/showthread.php?t=1246&highlight=Audi+Elproblem

Fast för mig strular asskoppen, instrumentbelysningen, lyserna och lite allt möjligt.

Mvh
Larsa
brekke
Jag har precis samma elfel på min audi. Hittade du vad som var fel på din bil

Fler trådar i Hjälpforumet Bil