Hallå Bromsljuset lyser när lyset är avstängt men sätter jag på lyset så lyser dom inte.Trycker jag på bromspedalen och lyset är avstängt och öppnar dörren så piper det som jag skulle ha glömt lyset på.Har provat att koppla bort draget men samma fel ändå.