Har du köpt en universalsats till draget blir det lite kopplande innan det funkar,jag rekomenderar dom märkesanpassade plug-in elsatserna så slipper man förstöra bilens orginal elsystem med en massa fula kopplingar + att det är väldigt enkelt att koppla in.
Kolla in https://www.holmax.se/anvisn/518-261.pdf så ser du lite info ang. inkopplingen i reläet.
Kolla in https://www.holmax.se/anvisn/518-261.pdf så ser du lite info ang. inkopplingen i reläet.