Kan förstå din frustation, speciellt efter tre,, spakbyten,,, har heller inte (ännu) råkat ut för något liknande, men det verka vara "varmgång" i något relä men varför,,, och det är bra kontkakt vid reläet osv?
med blinkersen på en Ford Windstar. Först bytte jag blinkersspaken. Sedan reläet. Funkade 10 - 20 minuter. Bytte spak igen, men har samma symtom.
Efter tredje spakbytet, samma symtom. Blinkersen funkar alltså 10 - 20 minuter efter start. :confused: Stannar jag bilen o låter den stå ett tag, funkar det igen, 10 - 20 minuter. Är det nån som känner igen problemet?
MVH Trött
Efter tredje spakbytet, samma symtom. Blinkersen funkar alltså 10 - 20 minuter efter start. :confused: Stannar jag bilen o låter den stå ett tag, funkar det igen, 10 - 20 minuter. Är det nån som känner igen problemet?
MVH Trött