Hej
Besiktade bilen idag och fick nedslag på att helljuset inte fungerar.
Det fungerar att blinka med helljuset, så det är inte lamporna.
Mecken undrar därför om det är någon vänlig själ som har ett elschema på belysningen eller som vet vad felet kan vara, om det är ett relä som spökar eller om jag åker på att byta spakdelen.
Jag har även problem med att den är ryckig i gången ibland + att den tjyvstannar, när jag kopplar ur så dör motorn, något jobbigt i 90km/h...:mad:
Det kan hända både när den är kall och när den är varm och inte dagligen.
Besiktade bilen idag och fick nedslag på att helljuset inte fungerar.
Det fungerar att blinka med helljuset, så det är inte lamporna.
Mecken undrar därför om det är någon vänlig själ som har ett elschema på belysningen eller som vet vad felet kan vara, om det är ett relä som spökar eller om jag åker på att byta spakdelen.
Jag har även problem med att den är ryckig i gången ibland + att den tjyvstannar, när jag kopplar ur så dör motorn, något jobbigt i 90km/h...:mad:
Det kan hända både när den är kall och när den är varm och inte dagligen.