Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

Elsittsen har gått bersrk!!

Startad av Anonymous · · 1 svar

AnonymousTrådstart
Jag har fått en jävla problem med min stol i bilen!, elsittsen har ballar ur. Att köra bilen har blivit rena rama tortyren, det är som och sitta på ett bastuaggregat!. Hjälp mig nån!, innan jag smäller av!

Paul i fjaseryd.
Ps: bilen är en opel kadett från -82. Ds.
gnlg
Kolla om du kan hitta nån säkring att dra ur eller klipp av sladdarna som går till stolen.
Lycka till!

Fler trådar i Hjälpforumet Bil