Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

Erfarenheter Saab 900 1994- (V6) ?

Startad av Wizard_o · 2003-12-17 · 0 svar

Wizard_oTrådstart
Funderar på att köpa en Saab 900 SE V6 -94, fungerar V6:an bra eller har den några vanliga fel?
Är V6:an bättre eller sämre än de vanligare 2.3 eller 2.0 motorerna?

Vilka andra "barnsjukdomar" hade 900:an förutom rost i dörrarna?

Tacksam för svar.. :D

Fler trådar i Hjälpforumet Bil