Funderar på att köpa en Saab 900 SE V6 -94, fungerar V6:an bra eller har den några vanliga fel?
Är V6:an bättre eller sämre än de vanligare 2.3 eller 2.0 motorerna?
Vilka andra "barnsjukdomar" hade 900:an förutom rost i dörrarna?
Tacksam för svar.. :D
Är V6:an bättre eller sämre än de vanligare 2.3 eller 2.0 motorerna?
Vilka andra "barnsjukdomar" hade 900:an förutom rost i dörrarna?
Tacksam för svar.. :D