Motorforum.nu

ForumKöp och sälj

Ericsson!

Startad av kaj19 · 2002-05-24 · 7 svar

kaj19Trådstart
Är det någon som vill sälja en bra Ericsson telefon för ett bra pris? Ej en A1018s eller någon äldre telefon.
Bozzle
Har en ERICSSON GA 628 om det kan vara av intresse? Utan abonemang.
Krister Lindholm
Jag har en ERICSSON sc320 som är av på mitten som ligger o skräpar om det kan va av intresse att laga upp.. finns billaddare till den med! :)
Faltan
Hur mycket vill du ha för den? Hur gammal är den?
Lisa
Om jag inte missminner mig så är GA628 föregångaren till A1018?

Jag sålde GA628 när jag jobbade på El-Giganten 1997. :)

Jag har en sån här att göra mig av med. Inte helt ny den heller, men den är dual band och har en fungerande alarmklocka. ;)

Mvh,
Faltan
Hade mer tänk en som är två tre gammal. Den är inget av intresse att köpa.
Lisa
Har du kikat på Mobilmarknaden?

Där finns det nog en del annonser att kika på. :)

Mvh,
Faltan
Nej! Men ska göra det sen när jag har tid.

Fler trådar i Köp och sälj