Kkaj19Trådstart2002-05-24Är det någon som vill sälja en bra Ericsson telefon för ett bra pris? Ej en A1018s eller någon äldre telefon.
Har en ERICSSON GA 628 om det kan vara av intresse? Utan abonemang.
KKrister Lindholm2002-05-24 · #Jag har en ERICSSON sc320 som är av på mitten som ligger o skräpar om det kan va av intresse att laga upp.. finns billaddare till den med! :)
Hur mycket vill du ha för den? Hur gammal är den?
Om jag inte missminner mig så är GA628 föregångaren till A1018?
Jag sålde GA628 när jag jobbade på El-Giganten 1997. :)
Jag har en
sån här att göra mig av med. Inte helt ny den heller, men den är dual band och har en fungerande alarmklocka. ;)
Mvh,
Hade mer tänk en som är två tre gammal. Den är inget av intresse att köpa.
Har du kikat på
Mobilmarknaden?
Där finns det nog en del annonser att kika på. :)
Mvh,
Nej! Men ska göra det sen när jag har tid.