Svårt att bara sådär ge en diagnos,, men en del med liknande symtom kan det röra sig om tomgångsmotorn som inte vil vara med riktigt, är service historien känd? Kan också vara en vakumläcka kring insugsrören som med kan ge liknande fenomen.
har en ford escort92a när jag köpte bilen så gick den bra men nu blir jag tokig jag tog en repa på 5km bilen bara dog efter 15 sek komm den igång igen och nu när det har blivit kallare så ska jag starta den för att få bort isen från rutorna och rätt som det är lägger den av jag statar den igen och den går 2min ibland flera timmar vad kan det vara??????????