Kan röra sig om en liten vakumläcka på insugs sidan men då borde det i regel vara mer konstant symtom, vet annars på flera fordar så kan det hjälpa med att nolla minnet till styrboxen en stund för att eventuellt få till problemet, så testa detta.
Se bara till att ha en eventuell kod till stereon till hands,, vidare kan det med vara trottelpotentiometern/gasspjället som kärvar,, för annars har du ju bytt det mesta annars tänkbara detaljer,,
Se bara till att ha en eventuell kod till stereon till hands,, vidare kan det med vara trottelpotentiometern/gasspjället som kärvar,, för annars har du ju bytt det mesta annars tänkbara detaljer,,