Lite väl detaljspecifikt kanske,, men vet att flertalet sådana cabåkare hållertill här,, https://fmcs.mer.nu/forum/index.php men det kan vara så som sagt genom att den stått ett tag att det hela kärvar men det finns bra med ström i batteriet?
jag har en escort cabbe med elcabbe...e 2 år gammal cabbe...men förra våren rasade moton och först nu har jag fått den bytt..men nu fälls inte cabben ner..man hör från motorn till cabben ett svagt surrande...men inget händer..
nån som vet vad det kan vara?
kan den bara hänga sig,liksom kräva sig då den inte använts på snart 1 år..stått ute mesta dels...
eller kan det vara nån kabel som hoppat av...men då borde väl det inte höras nåt alls?
tacksam för hjälp,eller tips...
nån som vet vad det kan vara?
kan den bara hänga sig,liksom kräva sig då den inte använts på snart 1 år..stått ute mesta dels...
eller kan det vara nån kabel som hoppat av...men då borde väl det inte höras nåt alls?
tacksam för hjälp,eller tips...