Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

escorten som dog har fått liv aför 200kr

Startad av ida · 2007-01-18 · 1 svar

idaTrådstart
tja jag som har haft problem med escorten som bara dog jag var till skroten och köpte en ny säkrings dosa och vipps så statade bilen och den går klockrent:) ;-) :o
slirfeldt
Kul att det löste sig,,,sådant gillar vi! :-)

Fler trådar i Hjälpforumet Bil