Men Björn Gillberg, jag trodde han hade gått i ide en gång för alla i nån grotta nånstans... Han vill väl ha femton minuter till i rampljuset...
Intressant artikel, som gjord för att skapa debatt! :)
https://www.arbetarbladet.se/feature1.php?id=351282&avdelning_1=103&avdelning_2=134&variabel=MOTvinj.gif
https://www.arbetarbladet.se/feature1.php?id=351282&avdelning_1=103&avdelning_2=134&variabel=MOTvinj.gif