Far nånstans där du kan få felkoderna avlästa. Det är nog en bra start. Ang. kylarvätskan så får du väl försöka lokalisera varifrån det kommer.
ETS lampan på min V70XC har tänts och motorn har börjat gå ryckigt och ibland så dör den. Dock inga problem med tomgången utan det verkar som om insprutningen lägger av när man gasar. Man kan sitta med farthållaren i och plötsligt så dör den ända ner till tomgångsvarv. Skumt.
Sen så läcker den kylarvätska.
Någon som har någon aning vad det kan vara??
Sen så läcker den kylarvätska.
Någon som har någon aning vad det kan vara??