Tråkigt att höra,
Du har antagligen 1,4i 8 ventilers motorn, jättevanligt att topplockspackningen går på dom, ganska lätt att byta i och för sig för den som vet hur...
Det som du upplever är att avgaserna trycks ut i kylsystemet och vatten läcker ut.
Kör inte med bilen några längre sträckor när den är på det här viset, går den varm kan toppen bli helt sned och då blir det mkt dyrare att fixa!
Du har antagligen 1,4i 8 ventilers motorn, jättevanligt att topplockspackningen går på dom, ganska lätt att byta i och för sig för den som vet hur...
Det som du upplever är att avgaserna trycks ut i kylsystemet och vatten läcker ut.
Kör inte med bilen några längre sträckor när den är på det här viset, går den varm kan toppen bli helt sned och då blir det mkt dyrare att fixa!