Hej!
Har en Ford Explorer limited 2000 model. Har ett gnissel låtande ljud när jag bromsar in ( bromsbeläggen ) problemet är att det sätter igång i marshfart omkring 90km/tim utan att jag bromsar. ljudet kommer och går. Undrar vad det kan vara egentligen? är det möjligt att bromsar eller handbroms kan ligga på även om jag inte bromsar?
tackar på förhand Frederic
Har en Ford Explorer limited 2000 model. Har ett gnissel låtande ljud när jag bromsar in ( bromsbeläggen ) problemet är att det sätter igång i marshfart omkring 90km/tim utan att jag bromsar. ljudet kommer och går. Undrar vad det kan vara egentligen? är det möjligt att bromsar eller handbroms kan ligga på även om jag inte bromsar?
tackar på förhand Frederic