Kan du inte bara ta från höger helljus-säkringen f18 eller vänster helljus f19?
Undrar ifall det är någon som vet vilken kabel man kan sno ström ifrån när man skall koppla in styrkontakten på ett relä till extraljus på en Passat -03.
Lite trångt nere vid lyserna att mäta spänningar. Sedan så är det lite bökigt att få upp locket till reläboxen. Antar att man måste skruva lös vindrutetorkarna och kåpan under för att komma åt boxen ordentligt.
Lite trångt nere vid lyserna att mäta spänningar. Sedan så är det lite bökigt att få upp locket till reläboxen. Antar att man måste skruva lös vindrutetorkarna och kåpan under för att komma åt boxen ordentligt.