Någon??
Hej
Jag har nyligen renoverat förgasaren på min Chevrolet Van G20 -86
(sitter en Holley 600 på)
Och jag satte dit den på plats för att sedan justera soppa nivå mm
men jag får inte bilen att starta.
Kan det vara något jag glömt?
Mvh
Jag har nyligen renoverat förgasaren på min Chevrolet Van G20 -86
(sitter en Holley 600 på)
Och jag satte dit den på plats för att sedan justera soppa nivå mm
men jag får inte bilen att starta.
Kan det vara något jag glömt?
Mvh